ICT sistemska podrška i upravljanje održavanjem sustava |
|
Cilj usluge sistemske podrške je osigurati pouzdan rad informacijskog sustava uz njegovu prilagodbu promjenama unutar organizacije.
Uslugom su pokrivena područja:
-
Implementacije i integracije informacijskih sustava,
-
Aktivnog nadzora rada informacijskog sustava,
-
Redovitog ažuriranja sustava,
-
Tehničke podrške korisnicima informacijskog sustava,
-
Uklanjanja problema u radu sustava.
Usluga sistemske podrška za svoj učinak ima i smanjenje troškova IT-a, posebno kod manjih tvrtki. Sistemska podrška omogućava tvrtkama da svoj fokus u potpunosti prebace na djelatnost tvrtke tako da svoje vrijeme troše isključivo na svoje temeljne poslovne aktivnosti odnosno dodanu vrijednost na svojim uslugama i proizvodima, a ne na servisiranje sustava koji služi kao podrška poslovanju.
Dodatna prednost najma usluge sistemske podrške je povećanje razine znanja Internih IT odjela kroz usku suradnju s našim stručnjacima koji pružaju sistemsku podršku.
Svi naši djelatnici su certificirani stručnjaci s iskustvom u području održavanja računalnih mreža i sistemske infrastrukture.
Usluga sistemske podrške uključuje:
-
Planiranje i izgradnju informacijskih sustava,
-
Izradu i ažuriranje dokumentacije IT sustava,
-
Izradu i provjeru sigurnosnih kopija sustava i podataka,
-
Pohrana sigurnosne kopije u sefu,
-
Instalaciju i ažuriranje antivirusnog softvera,
-
Instalacije i ažuriranje servera i računala,
-
Održavanje mreže i mrežne infrastrukture,
-
Uklanjanje problema u radu mreže,
-
Izmjena konfiguracija servera,
-
Redoviti pregled rada sustava i izvještaja o stanju sustava,
-
Izlazak na teren na zahtjev klijenta (24/7),
-
Rješavanje hitnih incidenata,
-
Telefonsku podršku (24/7),
-
Preporuke za unapređenje sustava,
-
Instalacija aplikacija.
|