Evello d.o.o.
IT CONSULTING & BUSINESS SERVICES

Evello d.o.o je neovisna konzultantska tvrtka usmjerena prema pružanju usluga operativnog i strateškog savjetovanja vezanog uz unaprjeđenje poslovanja i razvoj informacijskih sustava.

ISO 9001:2008

Tvrtka Evello d.o.o. uspješno je obnovila certifikat sustava za upravljanje kvalitetom u sukladnosti sa zahtjevima norme ISO 9001:2008 i time potvrdila visok stupanj kvalitete isporuka. Više >>

Više >>

ICT sistemska podrška i upravljanje održavanjem sustava


Cilj usluge sistemske podrške je osigurati pouzdan rad informacijskog sustava uz njegovu prilagodbu  promjenama unutar organizacije.

Uslugom su pokrivena područja:  
  1. Implementacije i integracije informacijskih sustava,
  2. Aktivnog nadzora rada informacijskog sustava,
  3. Redovitog ažuriranja sustava,
  4. Tehničke podrške korisnicima informacijskog sustava,
  5. Uklanjanja problema u radu sustava.
Usluga sistemske podrška za svoj učinak ima i smanjenje troškova IT-a, posebno kod manjih tvrtki. Sistemska podrška omogućava tvrtkama da svoj fokus u potpunosti prebace na djelatnost tvrtke tako da svoje vrijeme troše isključivo na svoje temeljne poslovne aktivnosti odnosno dodanu vrijednost na svojim uslugama i proizvodima, a ne na servisiranje sustava koji služi kao podrška poslovanju.

Dodatna prednost najma usluge sistemske podrške je povećanje razine znanja Internih IT odjela kroz usku suradnju s našim stručnjacima koji pružaju sistemsku podršku.

Svi naši djelatnici su certificirani stručnjaci s iskustvom u području održavanja računalnih mreža i sistemske infrastrukture.
Usluga sistemske podrške uključuje:
  • Planiranje i izgradnju informacijskih sustava,
  • Izradu i ažuriranje dokumentacije IT sustava,
  • Izradu i provjeru sigurnosnih kopija sustava i podataka,
  • Pohrana sigurnosne kopije u sefu,
  • Instalaciju i ažuriranje antivirusnog softvera,
  • Instalacije i ažuriranje servera i računala,
  • Održavanje mreže i mrežne infrastrukture,
  • Uklanjanje problema u radu mreže,
  • Izmjena konfiguracija servera,
  • Redoviti pregled rada sustava i izvještaja o stanju sustava,
  • Izlazak na teren na zahtjev klijenta (24/7),
  • Rješavanje hitnih incidenata,
  • Telefonsku podršku (24/7),
  • Preporuke za unapređenje sustava,
  • Instalacija aplikacija.