 |
Vođenje projekata |
|
Savjetodavne usluge vezane uz vođenje projekata definiramo kroz niz utvrđenih faza i aktivnosti nužnih za kvalitetno obavljanje usluga.
Ključne faze i aktivnosti pri vođenju projekata:
-
Upravljanje projektom
Uključuje usluge definranja projektnih faza i životnog ciklusa istih, procesa vođenja projekata, međudjelovanje procesa te međusobno usklađivanje. Integraciju međusobno zavisnih projektnih planova, te njihovo provođenje.
Usluge upravljanja vremenom, troškovima, ljudskim resursima i komunikacijom na projektu.
-
Savjetovanje pri organizaciji dokumentacije
Savjetovanje o tipovima, vrsti, tehnologiji, obliku, organizaciji, suradničkom razvoju dokumentacije te upravljanju verzijama istih.
-
Upravljanje promjenama na projektu
Pregled i ocjena svih zahtjeva za promjenama, odobravanjem promjenama, kao i upravljanje promjenama isporuka, organizacijskih planova i postupaka, projektne dokumentacije i samog plana upravljanja projektom.
-
Zatvaranje projekta/faze
Završne aktivnosti upravljanja projektom sa ciljem formaliziranog zatvaranja projekta ili pojedine faze.
-
Primopredaja
Postupci formaliziranog prihvaćanja završenih projektnih isporuka, na temelju ugovorenih zahtjeva i rezultata upravljanja promjenama.
-
Izvješčivanje o provedbi
Prikupljanje i distribuiranje informacija o uspješnosti projekta, uključujući izvješća o statusu, napretku i projekcije.
-
Planiranje upravljanja rizicima
Određivanje načina provedbe aktivnosti upravljanja rizicima na projektu, izrada plana upravljanja rizicima.
-
Prepoznavanje rizika
Određivanje koji rizici mogu utjecati na projekt i analiza njihovih sviojstava, izrada registra rizika.
-
Primopredaja
Određivanje prioriteta rizika za daljnu analizu i akcije na temelju ocjene vjerojatnosti pojavljivanja i utjecaja pojedinačnih i kombiniranih rizika, analiza utjecaja prepoznatih rizika na projekten ciljeve.
|
|